Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Mevlid Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Yayımladığı mesajda, Hz. Muhammed’in yaşamının örnek alınması gerektiğini belirten Başkan
İbrahim Sandıkçı, “Âlemlere rahmet olarak gönderilen Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed
Mustafa’nın (S.A.V) dünyaya teşrifinin sene-i devriyesi olan Mevlid Kandili’ne bir kez daha
ulaşmanın sevinci içerisindeyiz. Sevgili Peygamberimiz (S.A.V) yeryüzüne teşrifleriyle,
karanlığı aydınlıkla, insanlığı adalet, merhamet ve güzel ahlakla buluşturmuştur. Sevgili
Peygamberimizin (S.A.V) hayatını okumaya ve anlamaya, O'nun (S.A.V) engin sevgi ve
hoşgörüsüne, her biri ayrı bir hakikat taşıyan sözlerine kısacası rehberliğine olan ihtiyacımız
her zamankinden fazladır. Çünkü Sevgili Peygamberimizi (S.A.V) anlamak; hem dünyayı,
ebedi âlemi, hem de bireyi ve toplumu kısaca hakikati anlamak demektir. Bu duygu ve
düşüncelerle, milletimizin ve tüm İslam âleminin Mevlid Kandili’ni tebrik ediyor, Mevlid
Kandili’nin tüm insanlığa huzur ve esenlik getirmesini, mazlum coğrafyalarda akan gözyaşının
dinmesine vesile olmasını diliyorum. Mevlid Kandilimiz mübarek olsun” ifadelerinde
bulundu.