Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ulaşım yatırımlarını hız kesmeden sürdürdüklerini
belirtti. Yeni güvenli ve konforlu yolları vatandaşların hizmetine sunmayı sürdürdüklerini
ifade eden Başkan İbrahim Sandıkçı, yol çalışmalarına süratle devam ettiklerini belirterek
çalışmaları kısa süre içerisinde tamamladıklarını söyledi. Canik'te sorunsuz ve güvenli bir
ulaşım için gayretle çalışıyoruz" dedi.

Aralıksız Çalışma
Canik'te güvenli ve konforlu bir ulaşım için seferberlik halinde çalışmaya devam ettiklerini
belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, "Canik'imizde güvenli ve konforlu yolları hemşehrilerimizin
hizmetine sunmaya devam ediyoruz. İlçemizde sorunsuz bir ulaşım için seferberlik halinde
çalışıyor, yolarımızı güvenli hale getiriyoruz. Program dâhilinde sathi kaplama, beton, asfalt
ve taş parke yol yapım çalışmalarımız sürüyor. Mahallelerimizde gerçekleştirdiğimiz yol
çalışmalarımızı kısa süre içerisinde tamamlıyor, kullanıma açıyoruz" şeklinde ifade etti.