İl Sağlık Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde okullarda gerçekleştirilen Kovid-19 aşı uygulması kapsamında Canik ilçesindeki Fatih Ortaokulunda öğrencilere aşı yapılıyor.
Samsun'da ortaokul öğrencilerine, yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında velilerin onayı alınarak aşı uygulanıyor.
