Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, geleneği sürdürdüklerini ve bu yıl da ilçede YKS ve
LGS'de dereceye giren öğrencilerin tamamını ödüllerle buluşturduklarını ifade etti. Eğitime
yönelik destekleri kesintisiz bir şekilde sürdürdüklerini, öğrencilerin hazırladıkları projelere
destek verirken aynı zamanda onların başarılarını ödüllerle taçlandırmaya devam ettiklerini
kaydeden Başkan İbrahim Sandıkçı, "Bu yıl da ilçemizde YKS ve LGS'de dereceye giren
öğrencilerimizin tamamını ödüllerle buluşturduk" dedi.
Büyük Coşku
Ödüllerine kavuşan öğrencilerin ve ailelerin büyük sevincine sahne olan ödül töreninde
gerçekleştirdiği konuşmada eğitime yönelik destekleri aralıksız bir şekilde sürdürdüklerini
vurgulayan Başkan İbrahim Sandıkçı, "Eğitim alanında Türkiye'de örnek olan projelere imza
atıyor, başarılarıyla bizlerin gurur vesilesi olan kıymetli gençlerimizi ödüllerle buluşturmaya
devam ediyoruz. Eğitime yönelik çalışmalarımızın bir parçası olan YKS ve LGS başarı
ödüllerimiz çerçevesinde, bu yıl da ilçemizde YKS ve LGS'de dereceye giren öğrencilerimizin
tamamını ödüllerle buluşturduk. Maziden aldığı ilhamla atiyi şekillendirecek olan
gençlerimizin en iyi şekilde yetişmesi, bilgileri, yetenekleri ve erdemleriyle ülkemiz ve tüm
insanlık için değer üretecek bir nesil için var gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz" şeklinde
konuştu.
Eğitime Tam Destek
YKS, LGS ve KPSS sınav ücret destekleri, üniversite öğrencilerine burs desteği ve eğitime
yönelik daha birçok örnek projeyle eğitim hayatı boyunca öğrencilerin yanında olmaya
devam ettiklerini dile getiren Başkan İbrahim Sandıkçı, "Eğitim alanına yönelik
çalışmalarımıza hassasiyetle devam ediyor, eğitime yönelik örnek projeleri hayata geçirmeyi
sürdürüyoruz. Üniversite öğrencilerimize burs desteğimiz, ilçemizde ilkokul birinci sınıfa
başlayan öğrencilerimizin tamamına sağladığımız çanta ve kırtasiye seti desteğimiz ile YKS,
KPSS ve LGS başvuru ücret desteklerimizle öğrencilerimizin ve ailelerimizin eğitim
harcamalarına destek oluyoruz. Gençlerimizi yapay zekâ, robotik kodlama, yazılım ve siber
güvenlik alanlarında uygulamalı eğitimlerle buluştururken, ayrıca onların hazırladığı
TEKNOFEST ve TÜBİTAK projelerine destek sağlıyoruz” ifadelerinde bulundu. Başkan İbrahim
Sandıkçı, ilçedeki tüm 12. sınıf öğrencilerini şehitler diyarı Çanakkale ile buluşturduklarını da
sözlerine ekledi.
Ödüllere Kavuştular
Sezai Karakoç Canik Kültür Merkezi'nde gerçekleşen ödül törenine ayrıca Canik Kaymakamı
Şeref Aydın, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu, Canik İlçe Müftüsü Bayram Karar,
şube müdürleri, öğretmenler ve aileler de katıldı. Törende, Canik’te 2025 YKS’de ilk 500’e
giren öğrencilere dizüstü bilgisayar, 5000’e giren öğrencilere cep telefonu, 50000’e giren
öğrencilere tablet, 2025 LGS’de yüzde 1’lik dilime giren öğrencilere tablet ve gram altın,
yüzde 5’lik dilime giren öğrencilere tablet, yüzde 10’luk dilime giren öğrencilere akıllı saat
ödülleri takdim edildi.
